DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7095
|
Назва: | Політехнізм як явище в сучасному освітньому просторі |
Автори: | Кравченко, О.М. |
Ключові слова: | політехнізм в освіті політехнічна підготовка розвиток особистості учня загальноосвітня школа |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Загальнолюдська тенденція до глобалізації та перехід людства до науково-інформаційних технологій вивели науку і освіту на новий рівень, створюючи нові можливості та висуваючи нові вимоги й завдання, зокрема вироблення у людини здатності до
свідомого та ефективного функціонування в умовах глобалізованого, інформаційного
суспільства. На межі ХХ та ХХІ століть інформаційне суспільство трансформується, як
зазначає М. Згуровский, у так зване суспільство, побудоване на знаннях, де технології поєднані з людським, творчим компонентом, де важливим є формування уявлень про технократичний та інформаційний характер сучасної наукової картини світу як сукупності фундаментальних ідей, положень, принципів, понять про техносферу, ноосферу,
проектування довкілля, використання інформаційних та комунікаційних технологій. Для ефективної політехнічної підготовки
педагогічних працівників слід визначити фундаментальні знання у різних сферах діяльності людини, скоригувати навчальний процес на розуміння людьми необхідності та вміння навчатися упродовж життя, оволодіння технологією прийняття рішень з метою оптимального адаптування в умовах постійних змін. |
Опис: | Кравченко О. М. Політехнізм як явище в сучасному освітньому просторі / О. М. Кравченко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 242-245. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7095 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|