DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7089
|
Назва: | Розвиток політехнізму в шкільній освіті України |
Автори: | Чорнокал, Т.І. |
Ключові слова: | освіта України політехнізм ідеї політехнізму |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток освіти України – це одне із головних завдань школи, яке формує творчу,
самостійну й активну особистість, яка здатна до повноцінної життєдіяльності в суспільстві, що характеризується соціально-економічними та культурно-технологічними перетвореннями. У зв’язку з цим на особливу увагу заслуговує ідея політехнізму,
її реалізація в історії вітчизняної школи. Ідею політехнізму, яка свого часу була сформульована в період оновлення механізмів соціально-економічної розбудови суспільства, відносимо до вічних соціально-педагогічних надбань. У 1931 р. політехнізацію шкіл умотивовано, задокументовано і проголошено пріоритетним напрямом державної освітньої політики, реформування системи шкільної освіти передбачало перетворення загальноосвітніх шкіл у трудові політехнічні. Політехнізм став провідним
принципом дидактики, а політехнічна підготовка – самостійним компонентом змісту
шкільної освіти. Ідея політехнізму виступає джерелом розвитку шкільної освіти щодо
задоволення потреб сучасного виробництва в тісному зв’язку з вихованням людини. |
Опис: | Чорнокал Т. І. Розвиток політехнізму в шкільній освіті України / Т. І. Чорнокал // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 224-226. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7089 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|