DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7088
|
Назва: | Політехнічна підготовка і деякі питання формування особистості учня в українській школі другої половини XX ст. |
Автори: | Сірий, Б.О. |
Ключові слова: | політехнічна освіта трудова діяльність школярів розвиток особистості політехнічна підготовка |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Політехнічний принцип у навчанні школярів, передбачаючи єдність теорії і практики в засвоєнні наукових основ техніки й технології та безпосереднє керування ними
в процесі трудової діяльності, є найважливішим фактором розвитку і виховання. Тут не ставиться завдання розкрити всі зв’язки та відношення впливу зазначеного фактора. Ми розглянути тільки деякі питання впливу реалізації політехнічного принципу
на активізацію пізнавальної діяльності учнів і на формування їхньої особистості. Політехнічні знання за своєю суттю передбачають широту використання та перенесення і через це вони забезпечують більш успішний процес утворення зазначених
узагальнень та абстракцій, тобто засвоєння нових знань у сфері техніки. У цьому одна
з важливих функцій політехнічних знань і вмінь. Застосування результатів пізнання
до одиничного, окремого полегшує практичну діяльність школярів, оскільки дає їм
можливість зрозуміти одиничне в його закономірних зв’язках, зробити класифікацію
одиничного з погляду його істотних необхідних властивостей і відношень. |
Опис: | Сірий Б. О. Політехнічна підготовка і деякі питання формування особистості учня в українській школі другої половини XX ст. / Б. О. Сірий // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 221-224. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7088 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|