DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7087
|
Назва: | Досвід реалізаціїї ідеї політехнізму в діяльності загальноосвітніх закладів України |
Автори: | Яценко, О.С. |
Ключові слова: | ідеї політехнізму освіта України освіта 20-х рр. XX ст. трудове виховання |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із найважливіших завдань школи є формування творчої, самостійної, цілеспрямованої та активної особистості, яка здатна до повноцінної життєдіяльності в
суспільстві, що характеризується соціально-економічними та культурно-технологічними трансформаціями. Зміст та організація навчання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах повинні орієнтуватися не лише на підготовку особистості до виробничих умов, а й на вироблення в них трудової культури на ґрунті цілісної системи наукових знань про сучасне виробництво й нові технології в промисловості. Ідея політехнізму передбачає підготовку молоді до майбутньої трудової діяльності, змістові й організаційні характеристики якої змінюються залежно від суспільнополітичних і соціально-економічних умов життя людей. З метою реалізації ідеї політехнізму у шкільній освіті України відбувалися активні експериментальні пошуки новаторського характеру. Адже правильно організоване трудове виховання, безпосередня участь дітей та молоді у виробничій праці
завжди є дієвим фактором громадянського виховання, морального та інтелектуального формування особистості, її фізичного розвитку. Упродовж доволі довгого періоду шкільна практика накопичила цікавий позитивний досвід з організації праці в
майстернях, на пришкільних земельних ділянках, на виробничій практиці, особливо
у сільських школах. Були розроблені різноманітні форми вивчення учнями промислового й сільського господарства. |
Опис: | Яценко О. С. Досвід реалізації ідеї політехнізму в діяльності загальноосвітніх закладів України / О. С. Яценко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 219-221. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7087 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|