DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7086
|
Назва: | Завдання і засоби трудового виховання школярів |
Автори: | Кондак, А.В. |
Ключові слова: | загальноосвітня школа трудове навчання трудова підготовка трудове виховання |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасній загальноосвітній школі трудове навчання розглядають, з одного боку,
як загальноосвітню політехнічну підготовку, з іншого – як передпрофесійну підготовку та як засіб збудження інтересу до навчання взагалі. З ранніх років у дітей необхідно
формувати ті звички та якості, які бажані на будь-якій роботі: пунктуальність, добросовісність, чесність, спритність у виконанні поставлених завдань. Виховання працелюбства можливе тільки в нерозривній єдності з моральним вихованням, з формуванням духовного світу дитини. Праця значно розширює можливості поєднання всіх засобів і форм педагогічного впливу на особистість учня. Найважливішою умовою успіху в трудовому вихованні школярів є залучення до участі у найрізноманітніших видах педагогічно доцільної діяльності, насамперед тих, що мають суспільно корисну цінність. Допомога батькам, навчання в школі, заняття в гуртках художньої самодіяльності, технічної творчості, спортивних гуртках і секціях – кожен
із названих видів діяльності є важливим і сприяє формуванню моральності дитини,
вихованню в неї важливих людських рис як громадянина. |
Опис: | Кондак А. В. Завдання і засоби трудового виховання школярів / А. В. Кондак // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 215-218. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7086 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|