DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7086

Назва: Завдання і засоби трудового виховання школярів
Автори: Кондак, А.В.
Ключові слова: загальноосвітня школа
трудове навчання
трудова підготовка
трудове виховання
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У сучасній загальноосвітній школі трудове навчання розглядають, з одного боку, як загальноосвітню політехнічну підготовку, з іншого – як передпрофесійну підготовку та як засіб збудження інтересу до навчання взагалі. З ранніх років у дітей необхідно формувати ті звички та якості, які бажані на будь-якій роботі: пунктуальність, добросовісність, чесність, спритність у виконанні поставлених завдань. Виховання працелюбства можливе тільки в нерозривній єдності з моральним вихованням, з формуванням духовного світу дитини. Праця значно розширює можливості поєднання всіх засобів і форм педагогічного впливу на особистість учня. Найважливішою умовою успіху в трудовому вихованні школярів є залучення до участі у найрізноманітніших видах педагогічно доцільної діяльності, насамперед тих, що мають суспільно корисну цінність. Допомога батькам, навчання в школі, заняття в гуртках художньої самодіяльності, технічної творчості, спортивних гуртках і секціях – кожен із названих видів діяльності є важливим і сприяє формуванню моральності дитини, вихованню в неї важливих людських рис як громадянина.
Опис: Кондак А. В. Завдання і засоби трудового виховання школярів / А. В. Кондак // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 215-218.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7086
Розташовується у зібраннях:14

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4.10 Кондак.pdf184,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок