DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7084
|
Назва: | Реалізація політехнічної освіти в практиці професійно-технічного навчального закладу |
Автори: | Насвєтова, В.А. |
Ключові слова: | політехнічне навчання складові політехнічного навчання професійна підготовка політехнічна освіта |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Необхідність політехнізації навчання визначають три фактори: економічний,
основу якого складає закон зміни праці; соціальний – подолання вузького професіоналізму з метою всестороннього розвитку особистості виконавця; науково-технічний, що вимагає від робітника рухливості трудових функцій на основі знання загальних принципів виробництва. Завдання політехнічного навчання полягає в підготовці робітників, які б добре орієнтувалися у всій системі виробництва і були здатні швидко адаптуватися до нових техніко-технологічних умов на своєму робочому місці. Це вимагає озброєння учнів – майбутніх робітників – такими знаннями й уміннями, які вони могли б переносити з однієї виробничої ситуації в іншу, використовуючи вже набуті в процесі роботи знання й уміння при переході на інші ділянки роботи. Політехнічне навчання охоплює знання й уміння в галузі техніки і технології виробництва. Тому застосовувати політехнічний принцип – це значить озброювати учнів загальнотехнічними й загальнотехнологічними знаннями й уміннями, включаючи в зміст навчання вивчення загальнотехнічних і загальнотехнологічних дисциплін. |
Опис: | Насвєтова В. А. Реалізація політехнічної освіти в практиці професійно-технічного навчального закладу / В. А. Насвєтова // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 210-212 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7084 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|