DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7078

Назва: Знання основ виробництва як шлях підвищення професійної компетентності майбутнього викладача
Автори: Чорнусь, С.М.
Ключові слова: принципи політехнізму
підготовка педагога
вища освіта
політехнічне навчання
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У сучасних соціально-економічних умовах становлення Української держави особливого значення набуває проблема професійної підготовки майбутніх педагогів, особлива увага приділяється реформуванню освіти. Глибоке розуміння сутності педагогічних явищ і процесів, творчий погляд і розв’язання педагогічних завдань неможливі без досягнення майбутніми педагогами відповідної професійної компетентності. Підготовка педагога здійснюється на всіх курсах вищого навчального закладу як єдина цілісна система, яка включає накопичення окремих знань, умінь та навичок, поєднання загальнонаукових, професійних та техніко-технологічних знань, формування окремих систем знань та груп умінь. Тому з метою реалізації етапності, послідовності та завершеності політехнічної підготовки студентів вищих педагогічних закладів освіти необхідно досконало знати та доцільно використовувати можливості навчальних дисциплін та циклів навчальних предметів, встановлюючи та налагоджуючи між ними ефективні зв’язки.
Опис: Чорнусь С. М. Знання основ виробництва як шлях підвищення професійної компетентності майбутнього викладача / С. М. Чорнусь // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 207-209.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7078
Розташовується у зібраннях:14

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4.7 Чорнусь.pdf178,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок