DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7076
|
Назва: | Реалізація принципу наступності при формуванні технічних понять у майбутніх закрійників: досвід освітян Полтавського регіону |
Автори: | Борисова, Т.М. |
Ключові слова: | професійна освіта виробничі технології професійне навчання освіта Полтавщини |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | На сьогодні важливою проблемою для професійної освіти є підвищення якості
знань учнів, що вступають до професійно-технічних навчальних закладів. Відомо, що
випускники загальноосвітніх шкіл з вищим рейтингом за результатами навчання у
школі вступають до вищих навчальних закладів, а контингент абітурієнтів професійно-технічних навчальних закладів має, переважно, низький або середній рівень успішності. Володіння необхідними технічними поняттями прискорює процес якісного оволодіння професійними знаннями та вміннями. Успіх у формуванні технічних понять
значною мірою залежить від того, як був сформований понятійний апарат у школі. Для підвищення якості професійного навчання майбутніх закрійників теоретичне навчання вдало поєднується з практичною підготовкою. Аналізуючи навчальний процес у професійно-технічних навчальних закладах Полтавщини, де здійснюється підготовка робітників за професією “Закрійник”, чітко рослідковується реалізація принципу наступності у навчанні. |
Опис: | Борисова Т. М. Реалізація принципу наступності при формуванні технічних понять у майбутніх закрійників: досвід освітян Полтавського регіону / Т. М. Борисова // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 202-205. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7076 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|