DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7076

Назва: Реалізація принципу наступності при формуванні технічних понять у майбутніх закрійників: досвід освітян Полтавського регіону
Автори: Борисова, Т.М.
Ключові слова: професійна освіта
виробничі технології
професійне навчання
освіта Полтавщини
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): На сьогодні важливою проблемою для професійної освіти є підвищення якості знань учнів, що вступають до професійно-технічних навчальних закладів. Відомо, що випускники загальноосвітніх шкіл з вищим рейтингом за результатами навчання у школі вступають до вищих навчальних закладів, а контингент абітурієнтів професійно-технічних навчальних закладів має, переважно, низький або середній рівень успішності. Володіння необхідними технічними поняттями прискорює процес якісного оволодіння професійними знаннями та вміннями. Успіх у формуванні технічних понять значною мірою залежить від того, як був сформований понятійний апарат у школі. Для підвищення якості професійного навчання майбутніх закрійників теоретичне навчання вдало поєднується з практичною підготовкою. Аналізуючи навчальний процес у професійно-технічних навчальних закладах Полтавщини, де здійснюється підготовка робітників за професією “Закрійник”, чітко рослідковується реалізація принципу наступності у навчанні.
Опис: Борисова Т. М. Реалізація принципу наступності при формуванні технічних понять у майбутніх закрійників: досвід освітян Полтавського регіону / Т. М. Борисова // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 202-205.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7076
Розташовується у зібраннях:14

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4.5 Борисова.pdf187,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок