DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7070

Назва: Пізнавальний інтерес як умова розвитку творчих здібностей у підлітків при вивченні природничих предметів
Автори: Лінєвич, К.
Ключові слова: пізнавальний інтерес
творчі здібності
підлітки
природничі дисципліни
інтерес
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Однією з умов формування творчої особистості є пізнавальний інтерес, бо він впливає на поведінку людини, її інтелектуальні, морально-етичні та комунікативні якості. Проблему формування і розвитку пізнавальних інтересів розглядали дослідники нашої, а також країн ближнього і далекого зарубіжжя (А. Алексюк, І. Бех, Н. Бібік, Н. Буринська, Л. Виготський, С. Гончаренко, І. Лернер, А. Маслоу, В. Мадзігон, В. Паламарчук, Ж. Піаже, Г. Пустовіт, М. Скаткін та ін.).
Опис: Лінєвич К. Пізнавальний інтерес як умова розвитку творчих здібностей у підлітків при вивченні природничих предметів / К. Лінєвич // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 218-220.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7070
Розташовується у зібраннях:15 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Linevich.pdf517,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок