DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7065

Назва: Ідея політехнізму в педагогічній спадщині Дж. Дьюї
Автори: Василенко, А.В.
Ключові слова: ідеї політехнізму
Дьюї Джон
Чиказька експериментальна школа-лабораторія
трудове навчання
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): З огляду на ситуацію що склалася, заслуговує на увагу вивчення педагогічної спадщини відомого американського філософа і педагога Джона Дьюї (1859-1952 рр.). Новаторський педагогічний доробок видатного американського вченого й філософа чинить значний вплив на світову педагогічну думку уже близько століття. Джон Дьюї у своїй педагогічній діяльності відобразив реформаторські ідеї, які згодом були покладені в основу його педагогічної системи. Під впливом цих ідей опублікував ряд праць, де обґрунтував шляхи докорінного оновлення шкільної системи: “Моє педагогічне кредо” (1897), “Школа і суспільство” (1899), “Дитина і програма навчання” (1902), “Школа і дитина” (1906), “Як ми мислимо” (1910), “Школи майбутнього” (1915), “Демократія і освіта” (1916), “Вступ до філософії виховання” (1910). Інструментом кристалізації і практичним утіленням інноваційних педагогічних ідей Дж. Дьюї стала заснована ним у 1896 р. Чиказька експериментальна школа-лабораторія, діяльність якої на тривалий період визначила перспективи розвитку масової американської школи, стимулювала європейську педагогічну думку першої половини ХХ ст. і продовжує викликати науковий інтерес як із позицій реформування освіти, так і з прогностичними намірами.
Опис: Василенко А. В. Ідея політехнізму в педагогічній спадщині Дж.Дьюї / А. В. Василенко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 184-187.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7065
Розташовується у зібраннях:14

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.15 ВАсиленко.pdf211,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок