|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7064
|
Назва: | Ідея політехнічної освіти у педагогічній спадщині Г. Кершенштейнера |
Автори: | Сало, В.А. |
Ключові слова: | ідеї політехнізму політехнічна освіта трудова школа Кершенштейнер Георг трудове виховання |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Ідеї трудового виховання, як основи політехнічної освіти, знаходимо в історії зарубіжної філософської й науково- педагогічної думки ще у XVII – поч. ХХ ст. (Дж. Уінстенлі, Я. Коменського, А. Лавуазьє, Й. Песталоцці, Р. Оуена, П. Наторпа, Г. Кершенштейнера) теоретичні висновки науково-педагогічних праць яких доводять нерозривність виховної, навчальної і розвивальної функцій трудової діяльності у формуванні особистості. Особливо цінним є педагогічний доробок німецького вченого Георга Кершенштейнера (1854-1932). Він був теоретиком “громадянського виховання”. У працях (“Педагогіка сучасного часу в самопрезентації” (1926) “Теорія освіти” (1926), “Влада і свобода як принципи виховання” (1921), “Душа вихователя і проблема педагогічної освіти” (1921), “Суть і цінність уроків природи” (1914), “Концепція і виховання характеру” (1912), “Школа майбутнього – школа праці”(1912), “Громадянське виховання німецької молоді”(1901) та ін.) піддав нищівній критиці традиційну народну школу та гімназію, які потребували такої системи освіти і виховання підростаючих поколінь, що забезпечувала б підготовку дітей і підлітків як доброчесних громадян, сумлінних та ініціативних працівників в галузі власної професійної діяльності. При організації народної школи, вчений вважав, що найкраще було б поєднати викладання з ручною працею і зображально-ілюстративною діяльністю, широко використовуючи дослідницьку і лабораторну роботу. |
Опис: | Сало В. А. Ідея політехнічної освіти у педагогічній спадщині Г. Кершенштейнера / В. А. Сало // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 181-184. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7064 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|