DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7062

Назва: Проблемна ситуація як умова реалізації пізнавальної активності учнів і студентів у процесі вивчення природничих дисциплін
Автори: Ковальчук, Л.О.
Коник, М.Б.
Ключові слова: проблема
проблемна ситуація
технологія проблемного навчання
природничі дисципліни
студенти
учні
пізнавальна активність
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): У процесі вивчення природничих дисциплін особливе місце посідає технологія проблемного навчання (ТПН). Застосування такої технології дає змогу педагогу не тільки цікаво викладати зміст навчального матеріалу, але й активізує пізнавальну діяльність тих, кого він навчає, через відчуття ними успіху в навчанні, що досягається внаслідок вирішення певної проблеми.
Опис: Ковальчук Л. О. Проблемна ситуація як умова реалізації пізнавальної активності учнів і студентів у процесі вивчення природничих дисциплін / Л. О. Ковальчук, М. Б. Коник // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 210-212.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7062
Розташовується у зібраннях:15 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kovalchuk1.pdf544,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок