DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7060
|
Назва: | Парадигма трудової школи у вітчизняній педагогічній спадщині 30-х рр. XX ст. |
Автори: | Бутко, Я.Ю. |
Ключові слова: | система освіти України трудова школа початкова школа система навчання 30-х рр. XX ст. |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Актуального значення набуває модернізація системи освіти, виховання школярів, удосконалення навчально-виховного процесу та умов підвищення його ефективності. У цьому контексті важливого значення набуває вивчення парадигми трудової школи
у вітчизняній педагогічній спадщині. Значний потенціал мають історико-педагогічні дослідження, в яких науковці вивчають період початку ХХ століття, зокрема 30-х років, оскільки основною метою сучасної школи є виховання особистості як свідомого
громадянина незалежної України, патріота, оволодіння національними та загальнокультурними цінностями, формування духовності.Теоретичні положення, які формували уявлення про те, якою має бути трудова школа як центр радянської системи виховання, були узагальнені представниками радянської школи в 30-х роках ХХ ст. Ця проблема є цікавою для дослідження тим, що
погляди, судження, оцінки людини відповідають тій епосі, в якій відбувалося становлення її особистості. |
Опис: | Бутко Я. Ю. Парадигма трудової школи у вітчизняній педагогічній спадщині 30-х рр. XX ст. / Я. Ю. Бутко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 177-181. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7060 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|