DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7052
|
Назва: | Політехнізація освіти в Україні в 30-і роки XX ст. |
Автори: | Дудка, С.А. |
Ключові слова: | політехнічна освіта освіта України 30-х рр. XX ст. творення політехнічної школи політехнічне навчання |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасній соціально-економічній ситуації трудова спрямованість навчання, залучення молоді до трудової діяльності та рівень її політехнічних знань стають не тільки чинниками економічного добробуту держави, самореалізації і творчого розвитку
людини, а й передумовою її виживання. За таких умов значно зростає важливість історико-педагогічних досліджень у галузі трудової спрямованості навчання. Особливо
цінний досвід у цьому плані можна почерпнути з історії реформування української
системи освіти в 30-ті роки XX століття, коли було проголошено курс на розбудову
політехнічної школи.Процеси індустріалізації, що відбувалися в Україні в 20-30-ті роки ХХ століття не
могли не вплинути на систему загальної освіти молоді. На початку 1930-х років політехнізацію шкіл проголошено пріоритетним напрямом державної освітньої політики.
Одним із головних засобів здійснення політехнізації проголошено встановлення тісного зв’язку школи з виробництвом. |
Опис: | Дудка С. А. Політехнізація освіти в Україні в 30-і роки XX ст. / С. А. Дудка // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 172-175. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7052 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|