DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7036
|
Назва: | Політехнічна освіта школярів: закономірності, суперечності й тенденції розвитку |
Автори: | Олешко, В.С, |
Ключові слова: | політехнічна освіта трудове виховання шкільна освіта |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Для того, щоб молодь могла ефективно здійснювати трудову діяльність у сучасних
умовах, доцільно по-новому ставити й вирішувати проблеми підготовки до праці. Потрібно розглядати роль трудової діяльності в процесі розвитку індивіда й суспільства;
переосмислити значення й місце політехнізму в системі шкільної освіти як чинника
формування загальної культури особистості, засобу адаптації її до життя, а також як
необхідної умови збереження культурної спадщини й розвитку суспільства в Україні. Унаслідок реформування у другій половині 60-х рр. ХХ ст. була відтворена загальноосвітня політехнічна спрямованість розвитку вітчизняної системи шкільної освіти. Упродовж 70-80-х рр. ХХ ст. політехнічна освіта школярів зміцнює свої позиції, удосконалюється її змістовий і процесуальний компоненти на основі упровадження поглибленої трудової підготовки старшокласників.Політехнічна освіта школярів упродовж 90-х рр. ХХ ст. – на початку ХХІ ст. забезпечувалася у ході вивчення освітньої галузі «Технології», а також предметів фізикоматематичного і природничого циклів. Упровадження профільного навчання певною мірою також вирішувало завдання загальної політехнічної освіти школярів. |
Опис: | Олешко В. С. Політехнічна освіта школярів: закономірності, суперечності й тенденції розвитку / В. С. Олешко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 140-142. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7036 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|