DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7033

Назва: Утілення ідеї політехнізму в сучасному загальноосвітньому навчальному закладі
Автори: Литвиненко, Я.М.
Ключові слова: політехнічна освіта
трудова діяльність в освіті
шкільна освіта
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): В останні десятиріччя проблема політехнізму майже не досліджується, тож нові можливості реалізації цієї ідеї недостатньо використовують в освіті України. Але є передумови до відродження політехнічної освіти, до них можна віднести такі чинники: зростання потреби у випускниках професійно-технічних закладів, які, крім свої спеціалізації, добре володіють процесом комп’ютеризації виробництва, засобами комунікацій. І сьогодні, коли Україна намагається посісти достойне місце в Європейському співтоваристві, на думку деяких учених (Б. Борисов, Г. Герещук, Й. Гушелей, В. Курило, Н. Ничкало, В. Сидоренко), українське суспільство зможе досягти цього лише за умови оволодіння молодим поколінням мінімумом необхідних політехнічних знань і вмінь. Трудова діяльність є ключовим поняттям у розробці проблеми реалізації ідеї політехнізму в шкільній освіті. Тому зрозуміло, що вона відіграє важливу роль у розвиткові сучасної молоді, надає їй можливості у правильному виборі подальшої професії.
Опис: Литвиненко Я. М. Утілення ідеї політехнізму в сучасному загальноосвітньому навчальному закладі / Я. М. Литвиненко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 133-135.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7033
Розташовується у зібраннях:14

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2.15 Литвиненко.pdf177,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок