DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7030

Назва: Політехнічний складник у змісті сучасної загальної освіти
Автори: Кравець, В.В.
Ключові слова: політехнічна освіта
принципи політехнізму
політехнічне навчання
навчальний процес
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Принцип політехнізму значною мірою визначає зміст освіти, вибір методів навчання і практичної підготовки в професійних закладах усіх рівнів. Політехнізм дозволяє забезпечити широту кругозору майбутніх фахівців, високий рівень професіоналізму і загальної культури, розвиток їх здатності швидко орієнтуватися в сучасній техніці і технології виробництва.Політехнічна освіта торкається життєвих потреб та інтересів суспільства, оскільки забезпечує повноту всебічного розвитку людей, здатність молоді бути мобільною та конкурентоспроможною на ринку праці. Високоякісна політехнічна освіта та підготовка працівників дозволить не лише займатися творчою пошуковою діяльністю,а й за необхідності без особливих труднощів переключатися з одного виду роботи на іншу, бути справжнім організатором виробництва. Тому основні вимоги до освіти на сьогоднішній день – зміна її змісту та корекція спрямованості навчального процесу в бік політехнізації.
Опис: Кравець В. В. Політехнічний складник у змісті сучасної загальної освіти / В. В. Кравець // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 127-129.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7030
Розташовується у зібраннях:14

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2.12 Кравець.pdf177,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок