DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7030
|
Назва: | Політехнічний складник у змісті сучасної загальної освіти |
Автори: | Кравець, В.В. |
Ключові слова: | політехнічна освіта принципи політехнізму політехнічне навчання навчальний процес |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Принцип політехнізму значною мірою визначає зміст освіти, вибір методів навчання і практичної підготовки в професійних закладах усіх рівнів. Політехнізм дозволяє забезпечити широту кругозору майбутніх фахівців, високий рівень професіоналізму і загальної культури, розвиток їх здатності швидко орієнтуватися в сучасній техніці і технології виробництва.Політехнічна освіта торкається життєвих потреб та інтересів суспільства, оскільки забезпечує повноту всебічного розвитку людей, здатність молоді бути мобільною та конкурентоспроможною на ринку праці. Високоякісна політехнічна освіта та підготовка працівників дозволить не лише займатися творчою пошуковою діяльністю,а й за необхідності без особливих труднощів переключатися з одного виду роботи на іншу, бути справжнім організатором виробництва. Тому основні вимоги до освіти на сьогоднішній день – зміна її змісту та корекція спрямованості навчального процесу в бік політехнізації. |
Опис: | Кравець В. В. Політехнічний складник у змісті сучасної загальної освіти / В. В. Кравець // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 127-129. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7030 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|