DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7029
|
Назва: | Політехнічна освіта у XX столітті: інноваційність розвитку |
Автори: | Гаврилов, А.О. |
Ключові слова: | політехнічна освіта періоди розвитку політехнічної освіти освіта в вищих навчальних закладах освіта України |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Проблеми політехнічної освіти та політехнічної підготовки у закладах освіти,
умови її функціонування, питання політехнічної підготовки фахівців у другій половині ХХ століття досліджували П. Р. Атутов, Н. М. Буринська, Ю. К. Васильєв, А. В. Вихрущ, Л. А. Семеновська й інші вчені. З урахуванням наявних наукових досліджень пропонуємо звернутися до аналізу проблеми політехнічної освіти у ХХ ст. Виявлені особливості та основні тенденції піднесення політехнічної освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України спричинили коригування періодизації її розвитку. Наприклад, на основі періодизації української педагогічної думки О. В. Сухомлинська виокремлює шість періодів розвитку змісту політехнічної освіти у
вищих педагогічних навчальних закладах України у ХХ ст.: з 1888 до 1920 року; 1920-
1933 рр.; 1933-1958 рр.; 1958-1985 рр.; 1985-1991 рр.; після 1991 року.З другої половини 90-х рр. найважливішим для України стає забезпечення індивідуального розвитку людини, яка була б здатною свідомо та ефективно функціонувати в умовах інформаційного суспільства, конкурентоспроможною й мобільною на ринку
праці. |
Опис: | Гаврилов А. О. Політехнічна освіта у XX столітті: інноваційність розвитку / А. О. Гаврилов // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 125-127. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7029 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|