DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7021
|
Назва: | Особливості проектування інноваційних технологій навчання |
Автори: | Лебедик, Л.В. |
Ключові слова: | інноваційні технології навчання проектування в навчанні діяльність викладача дидактичний процес вища школа теорія педагогіки |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні освітні завдання найчастіше вирішуються педагогами шляхом створення
і впровадження в навчальний процес новітніх технологій. Це, у свою чергу, вимагає детального й ретельного проектування навчального процесу, що виводить дану проблему на одне з перших місць у теорії педагогіки і практиці діяльності викладача. Установка на проектування означатиме перехід до нового ставлення до технології навчання, яке передбачає перетворення її в один з рушіїв професійного розвитку студента. Метою даної статті є дослідження теоретичних основ проектування новітніх технологій навчання як складової професійної діяльності педагога. Завданнями дослідження є: по-перше, уточнення сутності феномена “проектування”; по-друге, уточнення понять “інноваційні технології навчання” та “інтерактивні технології навчання”; по-третє, формулювання вимог до викладача-проектанта.Проектування новітньої технології навчання буде ефективним, якщо вона не вимагатиме додаткових ресурсів, якщо її можна застосувати, і реальними будуть потенційні можливості для зниження витрат на її застосування без втрати якості роботи. |
Опис: | Лебедик Л. В. Особливості проектування інноваційних технологій навчання / Л. В. Лебедик // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 104-107. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7021 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|