DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7021

Назва: Особливості проектування інноваційних технологій навчання
Автори: Лебедик, Л.В.
Ключові слова: інноваційні технології навчання
проектування в навчанні
діяльність викладача
дидактичний процес
вища школа
теорія педагогіки
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Сучасні освітні завдання найчастіше вирішуються педагогами шляхом створення і впровадження в навчальний процес новітніх технологій. Це, у свою чергу, вимагає детального й ретельного проектування навчального процесу, що виводить дану проблему на одне з перших місць у теорії педагогіки і практиці діяльності викладача. Установка на проектування означатиме перехід до нового ставлення до технології навчання, яке передбачає перетворення її в один з рушіїв професійного розвитку студента. Метою даної статті є дослідження теоретичних основ проектування новітніх технологій навчання як складової професійної діяльності педагога. Завданнями дослідження є: по-перше, уточнення сутності феномена “проектування”; по-друге, уточнення понять “інноваційні технології навчання” та “інтерактивні технології навчання”; по-третє, формулювання вимог до викладача-проектанта.Проектування новітньої технології навчання буде ефективним, якщо вона не вимагатиме додаткових ресурсів, якщо її можна застосувати, і реальними будуть потенційні можливості для зниження витрат на її застосування без втрати якості роботи.
Опис: Лебедик Л. В. Особливості проектування інноваційних технологій навчання / Л. В. Лебедик // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 104-107.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7021
Розташовується у зібраннях:14

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2.3 Лебедик.pdf183,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок