DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7013
|
Назва: | Конструювання у дошкільному навчальному закладі як перший крок до політехнічної освіти |
Автори: | Лебединська, М.О. |
Ключові слова: | політехнічне навчання розвиток творчої особистості конструювання у дошкільному навчальному закладі розвиток дошкільників |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Закон України “Про освіту”, “Національна доктрина розвитку освіти”, Закон України “Про дошкільну освіту”, Положення про дошкільний навчальний заклад, Базовий компонент дошкільної освіти, Базова програма розвитку “Я у Світі”, програма навчання і виховання дітей “Українське довкілля” чітко визначили, що в умовах оновлення суспільства, відродження національної культури орієнтація на творчий розвиток особистості є світоглядною засадою сучасного виховання та освіти. Зазначені документи
вказують на підвищення ролі завдань розвитку творчого потенціалу дитини як засобу
формування її духовності, національної свідомості, морально-етичних ідеалів.
Оскільки творче ставлення до праці є одним з пріоритетних напрямків політехнічного навчання, то розвиток креативності у дошкільнят є необхідним кроком у політехнічній освіті.Конструювання – це діяльність, необхідна для творчої гри дитини, дитина відчуває себе творцем. Конструювання надає дитині можливість експериментувати і творити свій власний світ, де немає меж, що і сприяє розвитку креативності у дошкільника. |
Опис: | Лебединська М. О. Констуювання у дошкільному навчальному закладі як перший крок до політехнічної освіти / М. О. Лебединська // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 93-94. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7013 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|