DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7010
|
Назва: | Профорієнтація як допомога в самовизначенні старшокласника |
Автори: | Бондаренко, Т.С. |
Ключові слова: | професійний вибір профорієнтація профорієнтаційна робота |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Профорієнтація – це науково обґрунтована система соціально-економічних, психолого-педагогічних, медико-біологічних і виробничо-технічних заходів з надання молоді особистісно-орієнтованої допомоги у виявленні та розвитку здібностей і схильностей, професійних і пізнавальних інтересів у виборі професії, а також формування потреби й готовності до праці в умовах ринку, багатоукладності форм власності та підприємництва. Вона реалізується через навчально-виховний процес, позаурочну й позашкільну роботу з учнями.У зв’язку з цим завдання профорієнтації й полягає в ознайомленні учнів з професіями та правилами їх вибору, вихованні спрямованості на самопізнання як основу професійного самовизначення; формування вміння зіставляти свої здібності з вимогами щодо набуття конкретної професії, складати на цій основі реальний план оволодіння професією, а також забезпечення розвитку професійно важливих якостей особистості.
Профорієнтаційна робота має важливе місце серед виховних заходів у старшій
школі. Проте це не означає, що вона має проводитися лише в 10-11-х класах. Більше
того, ознайомлення учнів з різновидами професій має розпочатися ще в початкових
класах. |
Опис: | Бондаренко Т. С. Профорієнтація як допомога в самовизначенні старшокласника / Т. С. Бондаренко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 91-92. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7010 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|