|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7006
|
Назва: | Здійснення політехнічної підготовки у сучасній загальноосвітній школі: проблеми і тенденції |
Автори: | Радул, К.Р. |
Ключові слова: | політехнічна освіта трудова підготовка учнів професійна підготовка фахівців освітній процес |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Людина має бути готовою орієнтуватися у сучасній технологічній діяльності, вибрати для себе оптимальну її галузь, усвідомлюючи всю відповідальність за цей вибір. А отже, технологічна освіта є необхідною для загальної та професійної підготовки
учня загальноосвітньої школи.Цей напрям освіти є невід’ємним елементом навчання в загальноосвітніх навчально-виховних закладах. Вона здійснюється насамперед у процесі вивчення предметів політехнічного циклу (математики, фізики, хімії, біології, географії), а також інших предметів (історії, основ держави і права, літератури, трудового навчання). Вагоме значення мають практикуми, факультативи з машинознавства, автосправи, електротехніки тощо.Застосовуючи політехнічні знання на практиці, учні набувають практичних загальнотрудових умінь та навичок, зокрема таких: користування простими знаряддями праці та інструментами, аналіз і часткове складання технічної документації, виконання нескладних операцій із ручної та механізованої обробки металу, дерева, ремонт нескладної апаратури та ін. |
Опис: | Радул К. Р. Здійснення політехнічної підготовки у сучасній загальноосвітній школі: проблеми і тенденції / К. Р. Радул // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 85-87. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7006 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|