DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7002
|
Назва: | Політехнічна освіта в Україні: проблеми та перспективи розвитку |
Автори: | Панчішко, Б.М. |
Ключові слова: | політехнічна освіта середня освіта еволюція політехнічної освіти навчально-виховний процес |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Політехнічна освіта як педагогічне явище, що забезпечувало підготовку молодих поколінь до трудової діяльності в сфері народного господарства, є об’єктивною історичною та соціально-економічною необхідністю упродовж усіх історичних періодів.Генезис політехнічної освіти виступає як становлення складної відкритої системи, в основі якої лежить взаємодія процесів навчання, виховання й продуктивної праці, які мають свої закономірності. Вони повинні здійснюватися паралельно, на всіх етапах розвитку шкільної освіти.У контексті становлення трудової школи ставилося завдання реалізації обов’язкової неповної загальної (семирічної) освіти й розширення повної середньої освіти.Важливу роль у підвищенні культурно-технічного рівня робітників, а також у завершенні переходу від семирічної освіти до загальної середньої – була покликана здійснити загальноосвітня школа (десятирічка). Упродовж ХХ ст. відбувалася еволюція політехнічної освіти. Соціально-економічна ситуація в Україні зумовлює необхідність удосконалення політехнічної освіти учнів шляхом посилення трудової спрямованості всіх ланок навчально-виховного процесу. |
Опис: | Панчішко Б. М. Політехнічна освіта в Україні: проблеми та перспективи розвитку / Б. М. Панчішко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 79-81. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7002 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|