DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6991
|
Назва: | Реалізація ідеї політехнізму у самостійній роботі школярів з креслення |
Автори: | Гриценко, Л.О. |
Ключові слова: | політехнізм інновації в навчанні шкільна освіта методи навчання |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Метою нашого дослідження є організація самостійної роботи учнів при вивченні креслення як засобу реалізації ідеї політехнізму у шкільній освіті, що
відповідає вимогам виробництва і проектно-конструкторських розробок. Одержані учнями знання на уроках креслення, а також вміння та навички є лише фундаментом, на якому повинна вирости будівля більш широких знань та професійної майстерності. Більше того, різкий темп розвитку науки і техніки робить необхідним для кожної людини розширення об’єму знань, вмінь та навиків, освоювати нові знання.Принцип політехнічного навчання зумовлюється взаємозв’язком графічної і
професійної підготовки, поєднанням навчання з продуктивною працею. Треба добиватися, щоб самостійні роботи розвивали пізнавальну діяльність учнів, вели їх від відомого до невідомого, розробляти нові із кожним разом важчі задачі. |
Опис: | Гриценко Л. О. Реалізація ідеї політехнізму у самостійній роботі школярів з креслення / Л. О. Гриценко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 56-59. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6991 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|