DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6987
|
Назва: | Реалізація ідеї політехнізму у музейно-педагогічній діяльності як шлях підготовки молоді до трудової діяльності |
Автори: | Пусепліна, Н.М. |
Ключові слова: | політехнізм освітня діяльність музею ідеї та методи навчання в освіті |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Аналіз науково-педагогічної, музеологічної, культурологічної та історичної літератури, дає змогу розглянути еволюційний шлях музейно-педагогічної діяльності від
застосування найпростіших форм до сучасних освітніх технологій, дослідити теоретичні та практичні аспекти використання потенціалу музею у педагогічному процесі,
зокрема ідей політехнізму.Аналіз та узагальнення наукових досліджень, вітчизняних і зарубіжних джерел
дозволяють стверджувати, що переосмислення сучасної освітньої концепції музею
базується на аксіологічно-антропоцентричному підході, безпосередньо пов’язується
з реформуванням освіти на засадах індивідуалізації, гуманізації та співробітництва,
формування суб’єкт-суб’єктних відносин у виховному процесі, при цьому музей виконує роль унікального освітньо-виховного центру передачі наукового, художнього,
історичного досвіду поколінь, діалогу культур, створення необхідних умов для самореалізації особистості. |
Опис: | Пусепліна Н. М. Реалізація ідеї політехнізму у музейно-педагогічній діяльності як шлях підготовки молоді до трудової діяльності / Н. М. Пусепліна // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 49-52. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6987 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|