DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6987

Назва: Реалізація ідеї політехнізму у музейно-педагогічній діяльності як шлях підготовки молоді до трудової діяльності
Автори: Пусепліна, Н.М.
Ключові слова: політехнізм
освітня діяльність музею
ідеї та методи навчання в освіті
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Аналіз науково-педагогічної, музеологічної, культурологічної та історичної літератури, дає змогу розглянути еволюційний шлях музейно-педагогічної діяльності від застосування найпростіших форм до сучасних освітніх технологій, дослідити теоретичні та практичні аспекти використання потенціалу музею у педагогічному процесі, зокрема ідей політехнізму.Аналіз та узагальнення наукових досліджень, вітчизняних і зарубіжних джерел дозволяють стверджувати, що переосмислення сучасної освітньої концепції музею базується на аксіологічно-антропоцентричному підході, безпосередньо пов’язується з реформуванням освіти на засадах індивідуалізації, гуманізації та співробітництва, формування суб’єкт-суб’єктних відносин у виховному процесі, при цьому музей виконує роль унікального освітньо-виховного центру передачі наукового, художнього, історичного досвіду поколінь, діалогу культур, створення необхідних умов для самореалізації особистості.
Опис: Пусепліна Н. М. Реалізація ідеї політехнізму у музейно-педагогічній діяльності як шлях підготовки молоді до трудової діяльності / Н. М. Пусепліна // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 49-52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6987
Розташовується у зібраннях:14

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1.1 Пусепліна.pdf205,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок