DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6971

Назва: Розв'язок проблеми особистісно-професійної адаптації майбутніх учителів із позицій усіх зацікавлених сторін
Автори: Цина, А.Ю.
Цина, В.І.
Ключові слова: вища освіта
професійна підготовка
адаптація майбутніх вчителів
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Розв’язання проблеми професійної адаптації майбутнього вчителя до умов професійної підготовки і подальшої професійно- педагогічної діяльності в ЗНЗ є неможливим лише з позицій будь-якої однієї з усіх зацікавлених у цьому процесі сторін.Тому метою нашого дослідження стало розкриття можливих шляхів вирішення поставлених вище завдань із позицій ВНЗ, самих майбутніх учителів, їх потенційних роботодавців і держави в цілому.Готуючись стати пошукачем на ринку педагогічної праці, майбутні вчителі повинні вміти об’єктивно аналізувати наявний особистісно-професійний досвід і отриману освіту, ретельно оцінювати свої прагнення і пропозиції ринку педагогічної праці, проявляти активність у пошуках роботи, бути готовими до підвищення своєї кваліфікації в потрібному роботодавцеві напрямку або навіть опанувати будь-яку суміжну професію. Усе це стане передумовою успіху професійно-педагогічного працевлаштування у кризовий час.
Опис: Цина А. Ю. Розв'язок проблеми особистісно-професійної адаптації майбутніх учителів із позицій усіх зацікавлених сторін / А. Ю. Цина, В. І. Цина // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 24-27.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6971
Розташовується у зібраннях:14

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1дЦина.pdf182,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок