DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6971
|
Назва: | Розв'язок проблеми особистісно-професійної адаптації майбутніх учителів із позицій усіх зацікавлених сторін |
Автори: | Цина, А.Ю. Цина, В.І. |
Ключові слова: | вища освіта професійна підготовка адаптація майбутніх вчителів |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Розв’язання проблеми професійної адаптації майбутнього вчителя до умов професійної підготовки і подальшої професійно- педагогічної діяльності в ЗНЗ є неможливим лише з позицій будь-якої однієї з усіх зацікавлених у цьому процесі сторін.Тому
метою нашого дослідження стало розкриття можливих шляхів вирішення поставлених вище завдань із позицій ВНЗ, самих майбутніх учителів, їх потенційних роботодавців і держави в цілому.Готуючись стати пошукачем на ринку педагогічної праці, майбутні вчителі повинні вміти об’єктивно аналізувати наявний особистісно-професійний досвід і отриману освіту, ретельно оцінювати свої прагнення і пропозиції ринку педагогічної праці, проявляти активність у пошуках роботи, бути готовими до підвищення своєї кваліфікації
в потрібному роботодавцеві напрямку або навіть опанувати будь-яку суміжну професію. Усе це стане передумовою успіху професійно-педагогічного працевлаштування у кризовий час. |
Опис: | Цина А. Ю. Розв'язок проблеми особистісно-професійної адаптації майбутніх учителів із позицій усіх зацікавлених сторін / А. Ю. Цина, В. І. Цина // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 24-27. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6971 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|