DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6914

Назва: Деякі підходи до реформування змісту методики викладання природничих дисциплін у загальноосвітніх і вищих педагогічних навчальних закладах
Автори: Пінський, О.О.
Іллічева, Л.С.
Ключові слова: методика викладання
природничі дисципліни
вищий навчальний заклад
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Демократична перебудова суспільства, яка розпочалася в Україні на початку 90-х років минулого століття спонукала до перебудови освітнього простору нашої держави. Перед загальноосвітніми і вищими навчальними закладами постало питання створення новітньої системи навчання, яка була б орієнтова та на входження у загальний світовий освітній простір, що зумовлює зміну освітньої парадигми, означає пошук нових напрямів, форм, методів навчання, та, в свою чергу, вимагає більш досконалої системи підготовки педагогічних кадрів. Якісні зміни в системі біологічної освіти в сучасній школі передбачають відмову від старих підходів, що зводились до надання учням як можна більшої кількості знань фактичного матеріалу. Бурхливий розвиток природничих наук унеможливлює, навіть за умови 12-тирічного терміну навчання, надання сучасним школярам повного обсягу необхідних знань. Вирішення цього питання полягає у спрямуванні сучасних методик на те, щоб навчити учнів здобувати знання самостійно, перетворивши їх з пасивних слухачів на активних і постійних здобувачів знань. Учитель сучасної школи має відмовитись від ролі доповідача, набувши функції людини-професіонала, яка вдумливо скеровує процес навчання. Для цього він повинен володіти не тільки класичними основами методики викладання біології, а й інноваційними технологіями навчання, їх науковими основами та шляхами впровадження.
Опис: Пінський О. О. Деякі підходи до реформування змісту методики викладання природничих дисциплін у загальноосвітніх і вищих педагогічних навчальних закладах / О. О. Пінський, Л. С. Іллічева // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 106-107.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6914
Розташовується у зібраннях:15 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Pinskiy.pdf443,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок