DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історичний >
Кафедра правознавства >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
9 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Правозахисний рух: історія та сучасність >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6782

Назва: Змістове наповнення навчальної програми з правознавства для учнів 9-их класів в контексті освітніх нововведень
Автори: Воскобійник, Т.В.
Ключові слова: правознавство
навчальна програма
правова освіта
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Правова освіта є одним з найважливіших чинників розвитку особистості, становлення громадянського суспільства й демократичної правової держави, умовою формування правосвідомості громадянина. Вона спрямована на отримання знань, навичок, ставлень і ціннісних орієнтацій, необхідних людині для ефективного соціального функціонування, реалізації її життєвих цілей і завдань. На сучасному етапі більшість завдань щодо популяризації правової освіти покладена на загальноосвітні професійно-технічні, вищі навчальні заклади. Тому завдання покращення ефективності правоосвітньої та виховної роботи з молоддю видаються перспективними напрямками діяльності закладів освіти. На реалізацію таких завдань спрямована «Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затверджена Наказом МОН України 16.06.2015 року.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6782
Розташовується у зібраннях:9 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Правозахисний рух: історія та сучасність

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Voskoboynik3.pdf458,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок