DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6716
|
Назва: | Обґрунтування послідовності вивчення основних класів неорганічних сполук |
Автори: | Вишневська, Л.В. Бучко, В.П. |
Ключові слова: | неорганічні сполуки хімія |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Відбір та побудова змісту навчання хімії, як і будь-якого іншого навчального предмету – вічна проблема як для авторів програм і підручників, так і для вчителів. Вчитель, плануючи навчальний процес, завжди стикається з слідуючими групами питань, на які не існує однозначної відповіді: що
обов’язково повинно бути в змісті навчання(курсу, теми, окремого уроку); в
якій послідовності слід розташувати окремі питання змісту(курсу, теми, окремого уроку). |
Опис: | Вишневська Л. В. Обґрунтування послідовності вивчення основних класів неорганічних сполук / Л. В. Вишневська, В. П. Бучко // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 412–414. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6716 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|