DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6669

Назва: Самостійні науково-дослідні завдання та їх значення для професійної підготовки студентів
Автори: Оніпко, В.В.
Максименко, Н.Т.
Ключові слова: студенти
науково-дослідні завдання
професійна підготовка
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Знання з Основи сільського господарства у педагогічних вузах є важливою ланкою у єдиному ланцюгу біологічних дисциплін: ботаніки, зоології, фізіології рослин, агрохімії, генетики, еволюції. Основи сільського господарства, як самостійна біологічна дисципліна з добре поставленою практикою повинна сприяти кращому розумінню загально біологічних дисциплін. Тільки поєднання науково-дослідної роботи по вивченню особливостей вирощування сільського господарських рослин з теоретичними курсами забезпечує головний ефект навчально-виховної та наукової роботи: оволодіння знаннями у поєднання з уміннями застосувати їх на практиці. У вищій школі до цих пір зв'язок теоретичних курсів з практичними заняттями здійснювався шляхом проведення лабораторних робіт та екскурсій. Студенти як правило не здійснювали практичного застосування одержаних ними знань, що вело до механічного завчання матеріалу. Однією із важливих умов підвищенню якості знань, професійної компетентності та набуття суспільно корисних умінь і навичок на нашу думку, є добре розроблена та впроваджена система знань основ сільського господарства у педагогічних вузах. Тільки кваліфікований учитель-біолог у спромозі поєднати навчання з науково-дослідною діяльністю та корисною працею, організувати дослідну практичну роботу учнів на пришкільній навчально - дослідній ділянці. Останній час у зв’язку з входженням в освітній та науковий простір Європи та здійснюється впровадження кредитно – модульної системи, яка передбачає відхід від традиційної схеми навчання, раціональний поділ навчального матеріалу дисципліни на модулі, перевірки якості засвоєння якості, теоретичного і практичного матеріалу кожного модуля, та стимулювання систематичної самостійної роботи тощо. Оскільки студенти значну частину курсу повинні опрацьовувати самостійно, згідно даної системи, особливе значення набувають самостійні завдання в умовах регламентації навчального процесу.
Опис: Оніпко В. В. Самостійні науково-дослідні завдання та їх значення для професійної підготовки студентів / В. В. Оніпко, Н. Т. Максименко // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 332–333.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6669
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Onipko.pdf162,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок