DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6667
|
Назва: | Значення варіативного компонента у підготовці учня до наукової творчості |
Автори: | Криворучко, А.В. |
Ключові слова: | учні наукова творчість варіативний освітній компонент |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Варіативний освітній компонент є однією з найважливіших складових загальної середньої освіти. Мабуть не знайдеться сьогодні жодного теоретика чи практика, який заперечив би це, хіба що він матиме певну кон’юнктурну мету чи просто буде погано ознайомлений з реаліями сьогодення Немає
сумнівів і в тому, що варіативне навчання потрібне і в контексті підготовки учня до наукової творчості, до професійного самовизначення, оскільки воно сприяє підвищенню якості навчання, закріпленню його з життям. |
Опис: | Криворучко А. В. Значення варіативного компонента у підготовці учня до наукової творчості / А. В. Криворучко // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 328–329. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6667 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|