DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6650
|
Назва: | Ефективність використання індивідуальної роботи під час викладання теми "Сульфатна кислота" |
Автори: | Джурка, Г.Ф. Шкурупій, О.В. |
Ключові слова: | хімія педагогічний експеримент експеримент індивідуальна робота |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Навчання хімії служить загальним цілям виховання підростаючого покоління, озброює учнів знаннями і вміннями, необхідними для активної розбудови держави, сприяє формуванню в школярів наукового світогляду.
Гуманізація навчання направлена на конструювання змісту, форм і методів навчання і виховання, які забезпечують ефективний розвиток індивідуальності кожного учня, його пізнавальних процесів, особистих якостей і створення таких умов, при яких дитина може і хоче добре навчатися.
Формування інтересу до предмета повинно забезпечуватися за рахунок підвищення якості навчального процесу. Один із шляхів реалізації цього завдання — індивідуалізація навчальної діяльності школярів, розширення самостійної роботи. Навчальний процес слід будувати так, щоб учні максимально засвоювали
навчальний матеріал на уроці. Якість уроку, відхід від шаблонної системи його організації, оволодіння методикою проблемного навчання - ось що необхідне
сучасному учителеві. |
Опис: | Джурка Г. Ф. Ефективність використання індивідуальної роботи під час викладання теми "Сульфатна кислота" / Г. Ф. Джурка, О. В. Шкурупій // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 297–303. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6650 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|