DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2016(65) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6598
|
Назва: | Упровадження суб’єкт-суб’єктних відносин у практику загальноосвітніх навчальних закладів |
Автори: | Карпенко, А.М. |
Ключові слова: | впровадження педагогічні інновації суб’єкт-суб’єктні відносини система відносин процес упровадження об’єкти впровадження |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто впровадження нового в шкільну практику, що сприяє постійному динамічному інноваційному розвитку освіти, служить удосконаленню всієї системи засобів навчання і виховання, а також особистісних якостей педагога. Доведено, що поняття «відносини» неможливо розглядати основні категорії
педагогіки, питання змісту освіти, навчання і виховання. Це особливо важливо в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту» – подальшої розбудови громадянського суспільства. |
Опис: | Карпенко А. М. Упровадження суб’єкт-суб’єктних відносин у практику загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Карпенко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 65. – С. 78–82. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6598 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(65)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|