DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2016(65) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6598

Назва: Упровадження суб’єкт-суб’єктних відносин у практику загальноосвітніх навчальних закладів
Автори: Карпенко, А.М.
Ключові слова: впровадження
педагогічні інновації
суб’єкт-суб’єктні відносини
система відносин
процес упровадження
об’єкти впровадження
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розглянуто впровадження нового в шкільну практику, що сприяє постійному динамічному інноваційному розвитку освіти, служить удосконаленню всієї системи засобів навчання і виховання, а також особистісних якостей педагога. Доведено, що поняття «відносини» неможливо розглядати основні категорії педагогіки, питання змісту освіти, навчання і виховання. Це особливо важливо в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту» – подальшої розбудови громадянського суспільства.
Опис: Карпенко А. М. Упровадження суб’єкт-суб’єктних відносин у практику загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Карпенко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 65. – С. 78–82.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6598
Розташовується у зібраннях:2016(65)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Karpenko.pdf215,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок