DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6578

Назва: Проблема ідентифікації наукових шкіл у психології
Автори: Шевчук, В.В.
Ключові слова: наукова школа
ознаки психологічної наукової школи
психологія
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті подано результати теоретичного аналізу проблеми ідентифікації наукової школи загалом та у психології зокрема. Розкривається сутність поняття «психологічна наукова школа» на основі формальних, структурно-змістовних, географічних та етнопсихологічних ознак.
Опис: Шевчук В. В. Проблема ідентифікації наукових шкіл у психології / В. В. Шевчук // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 2. – С. 248–256.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6578
Розташовується у зібраннях:2016(2ч2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Shevchuk.pdf405,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок