|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6578
|
| Назва: | Проблема ідентифікації наукових шкіл у психології |
| Автори: | Шевчук, В.В. |
| Ключові слова: | наукова школа ознаки психологічної наукової школи психологія |
| Дата публікації: | 2016 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | У статті подано результати теоретичного аналізу проблеми ідентифікації наукової школи загалом та у психології зокрема. Розкривається сутність поняття «психологічна наукова школа» на основі формальних,
структурно-змістовних, географічних та етнопсихологічних ознак. |
| Опис: | Шевчук В. В. Проблема ідентифікації наукових шкіл у психології / В. В. Шевчук // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 2. – С. 248–256. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6578 |
| Розташовується у зібраннях: | 2016(2ч2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|