DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6574

Назва: Теоретико-методологічний аналіз поняття адаптивності в контексті формування готовності першокурсників до навчання у вищій школі
Автори: Киричук, А.С.
Ключові слова: адаптація
стрес
адаптивність
вищий навчальний заклад
студент-першокурсник
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу проблем, пов’язаних з адаптацією студентів першого курсу до навчання у ВНЗ. З’ясовано, що адаптація стала одним з центральних понять в науках про життя: філософії, фізіології, медицині, психології і належить до найзагальніших понять, що визначають зв’язок живого організму із середовищем. Потреба в адаптації виникає тоді, коли вона взаємодіє з якоюсь системою в умовах певної неузгодженості із нею. Вступ до вищого навчального закладу і перші місяці навчання в ньому створюють у студентів-першокурсників стресові стани. Для комфортного входження у взаємодію із новим середовищем особа має бути здатною пристосуватися до нього. У статті адаптацію розглянуто, як процес зміни характеру зв’язків та відносин студента до організації свого життя у вищому навчальному закладі. Було з’ясовано сутність проблем адаптації першокурсників ВНЗ в розрізі особистісного, соціального та професійного аспектів.
Опис: Киричук А. С. Теоретико-методологічний аналіз поняття адаптивності в контексті формування готовності першокурсників до навчання у вищій школі / А. С. Киричук // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 2. – С. 209–218.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6574
Розташовується у зібраннях:2016(2ч2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kyrychuk.pdf416,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок