DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Наукові праці >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6564
|
Назва: | Психологія толерантності особистості (на матеріалі дослідження студентів) |
Автори: | Мельничук, М.М. |
Ключові слова: | монографія толерантність особистість |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | У монографії розкрито толерантнiсть як складний, багатоаспектний i багатокомпонентний феномен, що має кiлька лiнiй прояву й розвитку. Показано застосування системного пiдходу щодо дослiдження цього явища.
Виходячи з системно-рівневого розуміння, запропоновано розглядати толерантність як прийняття (толерантнiсть на соцiально-психологiчному рiвнi), поблажливість (толерантнiсть на iндивiдуально-психологiчному рiвнi) та витривалicть (толерантнiсть на психофiзiологiчному рiвнi).
Виявлено, що провідним є соціально-психологічний рівень (ціннісні орієнтації), значно менше значення має індивідуально-психологічний (дивергентне мислення, емпатія) і найменшу роль у детермінації толерантності відіграє психофізіологічний рівень. Показано взаємовплив різних рівнів детермінації толерантності.
Монографія розрахована на науковців, викладачів вищої школи та системи післядипломної освіти, практичних психологів, студентів вищих навчальних закладів, аспірантів, а також на всіх, хто цікавиться сучасним станом розробки проблеми психологічних основ толерантної поведінки. |
Опис: | Психологія толерантності особистості (на матеріалі дослідження студентів): монографія / В. М. Павленко, М. М. Мельничук; авт. післямови проф. В. Ф. Моргун. – Полтава: ФОП Мирон І. А., 2014. – 244 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6564 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|