DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6530

Назва: Проблема шкільних страхів у наукових дослідженнях
Автори: Піддубна, Н.Г.
Єфімов, О.
Ключові слова: страхи
дослідження
визначення
причини
чинники
види
молодші школярі
функції
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті приведені матеріали аналізу досліджень проблеми страхів та шкільних страхів, представлених у публікаціях вітчизняних та зарубіжних науковців. Проведені систематизація та узагальнення дозволили виділити основоположні підходи до вивчення феномену страху. Висвітлені деякі відмінності у розумінні різними авторами сутності проявів, співвідношення, причин, форм та функцій таких афективних емоційних станів як шкільні страхи, тривожність та тривога.
Опис: Піддубна Н. Г. Проблема шкільних страхів у наукових дослідженнях / Н. Г. Піддубна, О. Єфімов // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 1. – С. 97–104.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6530
Розташовується у зібраннях:2016(2ч1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Piddubna.pdf394,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок