DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6526

Назва: Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров’я учнів початкової школи
Автори: Василевська, О.І.
Ключові слова: психічне здоров’я
психічне здоров’я учнів початкової школи
чинники психічного здоров’я
психологічна культура
сімейне виховання
шкільне середовище
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретичним дослідженням психічного здоров’я учнів початкової школи. Проаналізовані сучасні тенденції вивчення даної проблеми. Розглядаються особливості психічного здоров’я молодшого школяра. Аналізуються чинники, які впливають на психічне здоров’я учнів початкової школи: біологічні, психологічні, фізичні, психосоціальні. Визначено шляхи його збереження.
Опис: Василевська О. І. Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров’я учнів початкової школи / О. І. Василевська // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 1. – С. 53–61.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6526
Розташовується у зібраннях:2016(2ч1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Vasilevska.pdf412,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок