DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6526
|
Назва: | Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров’я учнів початкової школи |
Автори: | Василевська, О.І. |
Ключові слова: | психічне здоров’я психічне здоров’я учнів початкової школи чинники психічного здоров’я психологічна культура сімейне виховання шкільне середовище |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена теоретичним дослідженням психічного здоров’я учнів початкової школи. Проаналізовані сучасні тенденції вивчення даної проблеми. Розглядаються особливості психічного здоров’я молодшого школяра. Аналізуються чинники, які впливають на психічне здоров’я учнів початкової школи: біологічні, психологічні, фізичні, психосоціальні. Визначено шляхи його збереження. |
Опис: | Василевська О. І. Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров’я учнів початкової школи / О. І. Василевська // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 1. – С. 53–61. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6526 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(2ч1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|