|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6455
|
Назва: | Розвиток творчості майбутнього вчителя з біології в процесі професійно-педагогічної підготовки |
Автори: | Орлова, Л.Д. Кириленко, Я.М. |
Ключові слова: | творчість майбутній вчитель біологія професійно-педагогічна підготовка |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Входження в Болонський процес вимагає впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи навчання, що сприятиме підвищенню якості підготовки фахівців. Напрями, етапи та інструкції впровадження цієї системи
у вищих навчальних закладах ( ВНЗ ) чітко визначені в працях багатьох вчених. Щоб в оптимальні терміни провести таку реорганізацію, треба зрозуміти, що для цього передусім потрібні кваліфіковані кадри, тобто вчителі-професіонали. На сьогодні, існує велика кількість тлумачень даного поняття, кожне з яких несе в собі певну суть. Так, вчені, які досліджували поняття
“педагогічний професіоналізм” – це Кузьмін Н.В., Малаканова Л.В., Багаєва І.Д., Дьяченко Б.А. та інші, розглядали його через призму продуктивної педагогічної діяльності ( професіональна культура, педагогічна майстерність, педагогічні технології ), ЗУН (знання, уміння, навички), прогностичну здатність, якість особистості, індивідуальність, самоосвіту тощо. На наш погляд, найбільш точним є визначення дане Дьяченко Б.А., що вкладає в поняття
“професіоналізм вчителя” творчу діяльність ( психолого-педагогічний феномен ), яка виявляється в його духовності, інтелігентності і гуманності. Саме брак таких кадрів, які б володіли креативним мисленням є досить значна проблема вищої природничої освіти. З цього приводу Н.Г.Ничкало зауважив: “ Нині багатоступенева система освіти потребує педагога нової генерації ”. |
Опис: | Орлова Л. Д. Розвиток творчості майбутнього вчителя з біології в процесі професійно-педагогічної підготовки / Л. Д Орлова // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 204–206. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6455 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|