DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6455

Назва: Розвиток творчості майбутнього вчителя з біології в процесі професійно-педагогічної підготовки
Автори: Орлова, Л.Д.
Кириленко, Я.М.
Ключові слова: творчість
майбутній вчитель
біологія
професійно-педагогічна підготовка
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Входження в Болонський процес вимагає впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи навчання, що сприятиме підвищенню якості підготовки фахівців. Напрями, етапи та інструкції впровадження цієї системи у вищих навчальних закладах ( ВНЗ ) чітко визначені в працях багатьох вчених. Щоб в оптимальні терміни провести таку реорганізацію, треба зрозуміти, що для цього передусім потрібні кваліфіковані кадри, тобто вчителі-професіонали. На сьогодні, існує велика кількість тлумачень даного поняття, кожне з яких несе в собі певну суть. Так, вчені, які досліджували поняття “педагогічний професіоналізм” – це Кузьмін Н.В., Малаканова Л.В., Багаєва І.Д., Дьяченко Б.А. та інші, розглядали його через призму продуктивної педагогічної діяльності ( професіональна культура, педагогічна майстерність, педагогічні технології ), ЗУН (знання, уміння, навички), прогностичну здатність, якість особистості, індивідуальність, самоосвіту тощо. На наш погляд, найбільш точним є визначення дане Дьяченко Б.А., що вкладає в поняття “професіоналізм вчителя” творчу діяльність ( психолого-педагогічний феномен ), яка виявляється в його духовності, інтелігентності і гуманності. Саме брак таких кадрів, які б володіли креативним мисленням є досить значна проблема вищої природничої освіти. З цього приводу Н.Г.Ничкало зауважив: “ Нині багатоступенева система освіти потребує педагога нової генерації ”.
Опис: Орлова Л. Д. Розвиток творчості майбутнього вчителя з біології в процесі професійно-педагогічної підготовки / Л. Д Орлова // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 204–206.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6455
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Orlova.pdf189,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок