DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6426

Назва: Дослідження студентом власної гармонії
Автори: Малаканова, Л.В.
Ключові слова: студенти
гармонія
дослідження
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): На відміну від традиційного розуміння освіти як процесу і результату набуття ЗУН, сучасна освіта розглядається як творення себе в собі, тобто як гармонійний духовний розвиток особистості. Виходячи з сучасного розуміння освіти, освітній заклад повинен бути простором радісної, успішної, щасливої життєдіяльності кожного учасника навчально-виховного процесу. В такому випадку цей простір життєдіяльності створює умови для самопізнання, самореалізації, задоволення потреб , бажань та інтересів кожного. Освіта – це « Образ себе в бутті », який включає «Образ Я », «Образ Світу » та «Образ Я у Світі ».Для творення цих образів студент повинен постійно пізнавати себе, Світ і свої стосунки з собою та оточуючим середовищем. Саме тому оволодіння досвідом дослідницької діяльності найважливіший компонент людської життєдіяльності та педагогічної діяльності.
Опис: Малаканова Л. В. Дослідження студентом власної гармонії / Л. В. Малаканова // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 190–192.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6426
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Malakanova.pdf204,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок