DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6426
|
Назва: | Дослідження студентом власної гармонії |
Автори: | Малаканова, Л.В. |
Ключові слова: | студенти гармонія дослідження |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | На відміну від традиційного розуміння освіти як процесу і результату набуття ЗУН, сучасна освіта розглядається як творення себе в собі, тобто як гармонійний духовний розвиток особистості. Виходячи з сучасного розуміння
освіти, освітній заклад повинен бути простором радісної, успішної, щасливої
життєдіяльності кожного учасника навчально-виховного процесу. В такому випадку цей простір життєдіяльності створює умови для самопізнання, самореалізації, задоволення потреб , бажань та інтересів кожного.
Освіта – це « Образ себе в бутті », який включає «Образ Я », «Образ Світу » та «Образ Я у Світі ».Для творення цих образів студент повинен постійно пізнавати себе, Світ і свої стосунки з собою та оточуючим середовищем. Саме тому оволодіння досвідом дослідницької діяльності найважливіший компонент людської життєдіяльності та педагогічної діяльності. |
Опис: | Малаканова Л. В. Дослідження студентом власної гармонії / Л. В. Малаканова // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 190–192. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6426 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|