DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6425

Назва: Підготовка вчителя до здійснення особистісно-орієнтованого навчання учнів у вальдорфській школі
Автори: Лупаренко, С.Є.
Ключові слова: особистісно-орієнтований підхід
особистісно-орієнтоване навчання
вчитель
підготовка вчителя
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Професійна діяльність вальдорфського педагога висуває дуже високі вимоги до педагога: він повинен мати високий рівень професійної підготовки та естетично-моральної культури, гармонійно сполучати у своїй професійній діяльності орієнтацію на особистість конкретної дитини та соціальну спрямованість процесу виховання, вміння працювати в педагогічному колективі, з батьками, громадськістю тощо. Робота вчителя в навчально-виховному процесі вальдорфської школи вимагає володіння основою вальдорфської педагогіки – людинопізнанням, яке передбачає орієнтацію на цілісний розвиток особистості та особистісну орієнтацію всього навчально-виховного процесу. Першим кроком у людинопізнанні є ознайомлення із накопиченими дослідженнями вальдорфської педагогіки з її різними галузями: диференціацією навчання з урахуванням конституції, темпераменту дітей; основою і практикою виховання волі, характеру, фантазії, мислення, формування моральних сил; технологією викладання. Наступним кроком у людинопізнанні є власні спостереження вчителя за дітьми з визначенням їхніх фізичних і психічних особливостей і потреб. Уважні спостереження за учнями, їхнім розвитком допомагають учителю визначити найкращу комбінацію форм, методів навчання для цілісного впливу на особистість.
Опис: Лупаренко С. Є. Підготовка вчителя до здійснення особистісно-орієнтованого навчання учнів у вальдорфській школі / С. Є. Лупаненко // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 188–190.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6425
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lupanenko.pdf170,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок