DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6425
|
Назва: | Підготовка вчителя до здійснення особистісно-орієнтованого навчання учнів у вальдорфській школі |
Автори: | Лупаренко, С.Є. |
Ключові слова: | особистісно-орієнтований підхід особистісно-орієнтоване навчання вчитель підготовка вчителя |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Професійна діяльність вальдорфського педагога висуває дуже високі вимоги до педагога: він повинен мати високий рівень професійної підготовки та естетично-моральної культури, гармонійно сполучати у своїй професійній діяльності орієнтацію на особистість конкретної дитини та соціальну спрямованість процесу виховання, вміння працювати в педагогічному колективі, з
батьками, громадськістю тощо.
Робота вчителя в навчально-виховному процесі вальдорфської школи вимагає володіння основою вальдорфської педагогіки – людинопізнанням, яке передбачає орієнтацію на цілісний розвиток особистості та особистісну орієнтацію всього навчально-виховного процесу. Першим кроком у людинопізнанні є ознайомлення із накопиченими дослідженнями вальдорфської педагогіки з її різними галузями: диференціацією навчання з урахуванням конституції, темпераменту дітей; основою і практикою виховання волі, характеру,
фантазії, мислення, формування моральних сил; технологією викладання.
Наступним кроком у людинопізнанні є власні спостереження вчителя за дітьми з визначенням їхніх фізичних і психічних особливостей і потреб. Уважні спостереження за учнями, їхнім розвитком допомагають учителю визначити найкращу комбінацію форм, методів навчання для цілісного впливу на особистість. |
Опис: | Лупаренко С. Є. Підготовка вчителя до здійснення особистісно-орієнтованого навчання учнів у вальдорфській школі / С. Є. Лупаненко // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 188–190. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6425 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|