DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
2013(13) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6408

Назва: Теоретичні засади проектної діяльності як інноваційний засіб взаємодії вчителя і учнів
Автори: Решетник, Л.
Ключові слова: інновації в освіті
взаємодія учня з учителем
інноваційна педагогіка
проектна діяльність
метод проектів
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Сучасність ставить нові вимоги до людини – її життєвої компетентності, розвитку її можливостей в світі, адже він безперервно змінюється і розвивається. Людина сьогодні – творча особистість, активність якої не властива будь-якій машині, адже пов’язана не тільки з запам’ятовуванням та розумінням, але й породженням нового. З іншого боку саме механізми творчості продовжують залишатися викликом науці. В той же час педагогічна практика – це сьогоднішня реальність: діти ростуть, розвиваються, ідуть до школи і батьки сподіваються на ті освітні послуги, які б були спрямовані на майбутнє їх дітей. Тому пошук оптимальних шляхів і способів розвитку творчої активності учнів в сучасних освітніх умовах є надзвичайно актуальною проблемою. Інноваційні перетворення в освіті вимагають відповідних змін у підготовці вчителя як конкурентоспроможного фахівця у післядипломній освіті, що обумовлює потребу розробки нових технологій роботи з дорослими, зокрема технології проектно-впроваджувальної діяльності обґрунтування педагогічних умов,закономірностей та принципів формування готовності вчителів до впровадження інновацій з використанням методу проектів. Їх практичне застосування сприятиме реалізації системного підходу до проектно-впроваджувальної діяльності у системі науково-методичної роботи. Метод проектів – це освітня технологія, яка націлена на набуття учнями знань у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, формування в них специфічних умінь та навичок завдяки системній організації проблемно-орієнтованого навчального пошуку.
Опис: Решетник, Л. Теоретичні засади проектної діяльності як інноваційний засіб взаємодії вчителя і учнів / Л. Решетник // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 402-404.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6408
Розташовується у зібраннях:2013(13)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
137.pdf157 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок