DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
2013(13) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6407

Назва: Впровадження системи моделювання в практику роботи з дітьми дошкільного віку
Автори: Шестопал, О.
Ключові слова: дошкільна освіта
навчальні ігри
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі важливіше давати дітям ключ до пізнання дійсності, а не прагнути до накопичення суми знань, так влучно зауважив один із провідних фахівців у області виховання дошкільників М. Поддьяков. Процес пізнання оточуючого світу непростий, починається він з чуттєвого сприймання, але багато явищ дитина не може сприймати безпосередньо. Педагог повинен навчити дошкільника ясно уявляти об’єкт, аналізувати, відбирати основні властивості і якості, встановлювати причинно-наслідкові, тимчасові та інші зв’язки між предметами і явищами. У вирішенні цього завдання часто допомагають побудови схем. Діти швидко і легко розуміють різного виду схематичні зображення і з успіхом користуються ними. Саме на основі таких міркувань будується метод наочного моделювання. Також своїм походженням цей метод зобов’язаний моделюючому характеру «дитячих видів» діяльності, а саме – грі, малюванню, конструюванню. Метод наочного моделювання має багато формулювань і сфер використання. Зміни, які відбуваються в теорії та практиці дошкільного навчального закладу, вимагають впровадження нових підходів, методів та засобів навчання дітей. Метою даної статті є висвітлення важливості впровадження системи моделювання в практику роботи з дітьми дошкільного віку.
Опис: Шестопал О. Впровадження системи моделювання в практику роботи з дітьми дошкільного віку / О. Шестопал // // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 400-402.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6407
Розташовується у зібраннях:2013(13)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
136.pdf151,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок