DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6404
|
Назва: | Любов учителя до свого предмета як складова професійної досконалості |
Автори: | Ворона, М. |
Ключові слова: | професійна майстерність вчителя професійна компетентність педагогічна майстерність |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні сучасне суспільство потребує не вузьких спеціалістів – носіїв окремих виробничих функцій, а всебічно розвинених соціально активних особистостей, які мають
фундаментальну наукову освіту, багату внутрішню культуру. Не дивлячись на те, що для будь-якого кваліфікованого спеціаліста необхідні глибокі знання, для педагогічної діяльності вчителя особливо важливі професійно значущі особистісні якості.
Становлення вчителя – це, в першу чергу, формування його як особистості й лише
потім – як професійного працівника, що володіє спеціальними знаннями в певній галузі педагогічної діяльності. Дослідження показали, що педагогічно обдаровані вчителі
здібні не тільки адекватно розуміти своїх учнів, але й цілеспрямовано впливати на них
у процесі дидактичної комунікації. |
Опис: | Ворона, М. Любов учителя до свого предмета як складова професійної досконалості / М. Ворона // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 394-396. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6404 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|