|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6399
|
Назва: | Педагогічна культура як складова професійної культури працівників соціальної сфери |
Автори: | Щербань, П. |
Ключові слова: | педагогічна культура професійна культура соціальна робота соціальний працівник професійна підготовка студента |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічна культура є важливішою складовою частиною професійної і загальної культури випускника вищого навчального закладу, яка характеризує ступінь глибини і ґрунтовності оволодіння ним знаннями з фахових дисциплін, професійною майстерністю, технікою та культурою спілкування з врахуванням вікових особливостей співбесідників та в нерозривному зв’язку з життям, що забезпечує високий результат професійної діяльності.
В якості складових частин культурної полісфери випускника вищої школи будь-
якого профілю, державного службовця, громадського діяча, як обов’язковими виділяються політична, морально-етична, екологічна, економічна, правова культура, але педагогічної серед них немає.
Формування педагогічної культури є тривалим і складним процесом. Окрім того, практика показує, що основою формування професійної культури будь-яких фахівців, включаючи й працівників соціальної сфери, є загальна культура суспільства, і, зокрема молодих його представників, що приходять для набування певного фаху. Рівень загальної культури суспільства визначає темпи і якість формування професійної культури. Професійна культура спеціаліста – це інтегральна якість, яка базується на міцному фундаменті розвинених професійних якостей і властивостей, а також культури національного, філософського, соціального, економічного, морального, екологічного та
іншого мислення, на готовності людини і вмінні реалізувати нею у професійній діяльності увесь свій духовний моральний потенціал. Це визначення можна віднести до
формування професійної культури у студентів будь-якого вищого навчального закладу. |
Опис: | Щербань, П. Педагогічна культура як складова професійної культури працівників соціальної сфери / П. Щербань // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 380-381. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6399 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|