DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6395
|
Назва: | Аналіз особливостей розвитку складових емпатії підлітків з акцентуаціями характеру |
Автори: | Бернацька, К.В. |
Ключові слова: | підлітки емпатія акцентуація характеру |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Порівняльний аналіз рівня сформованості складових емпатії у підлітків з акцентуаціями характеру показав домінування низьких показників розвитку таких складових як: раціонального, емоційного, проникаючого та ідентифікаційного.
Перевага низьких показників у зазначених складових емпатії може виявитися у труднощах розпізнати емоційний стан іншого і перенести себе в його думки, почуття, дії, емоційно відкликатися на переживання іншого,
ввійти в емоційний резонанс з оточуючими, наявність певних установок, що спрямовують поведінку людини на уникнення особистих контактів, байдуже ставлення до переживань оточуючих.
Цілком зрозуміло, що подібні умовиводи різко обмежують діапазон емоційного відгуку. |
Опис: | Бернацька К. В. Аналіз особливостей розвитку складових емпатії підлітків з акцентуаціями характеру / К. В. Бернацька // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 159–161. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6395 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|