DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6390
|
Назва: | Виховання патріотизму в сучасній школі в контексті педагогічної спадщини Г. Ващенко |
Автори: | Сало, В. |
Ключові слова: | Ващенко Г.Г. патріотичне виховання національне виховання |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Завдання реформування освітньої галузі та створення власної системи національної освіти, яка б забезпечила розвиток і зміцнення молодої Української держави, виховувала почуття патріотизму, є нині надзвичайно актуальними і потребують розв’язання відповідно до вимог часу. Розробкою принципів патріотичного виховання в школі свого часу займалось багато видатних педагогів минулого століття. У контексті даної теми важливо згадати вклад ще одного педагога. Переймався даним питанням і Григорій Григорійович Ващенко. Він став одним із фундаторів національної системи освіти. Усе життя Г. Ващенко боровся за ідею здійснення патріотичного виховання молодих поколінь. Безумовно, для подальшого розвитку і функціонування держави потрібні люди, які б діяли на благо їй. Саме так працював педагог. Отже, Григорій Ващенко є творцем української національної педагогіки, яка відповідає духовності українського народу, його історичній місії і потребам державного будівництва України. Втіленням його ідей займається нині велика кількість науковців та
вчителів України. |
Опис: | Сало, В. Виховання патріотизму в сучасній школі в контексті педагогічної спадщини Г. Ващенко / В. Сало // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 369-371. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6390 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|