|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6386
|
Назва: | Виховна робота в шкільному колективі: новаторські ідеї В. А. Караковського |
Автори: | Артюх, Н. |
Ключові слова: | Караковський В. А. педагогічні інновації передовий педагогічний досвід Проблемою здійснення виховної роботи в шкільному колективі займались такі ви- значні педагоги як О. Бондар, Б. Ліхачов, М. Вейт, В. Бучківська, В. Сухомлинський, Н. Селі- ванова, Д. Григор’єв, Л. Новікова та інші. Значний вплив на організацію виховної роботи шкільного колективу мали новаторські ідеї Володимира Караковського. Володимир Абрамович Караковський – російський педагог, народний учитель СРСР, певний час був директором московської середньої школи № 825 (Центр Освіти № 825), де зараз працює на посаді заступника директора з науки. Він є засновником гуманної виховної системи сучасної школи. |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Проблемою здійснення виховної роботи в шкільному колективі займались такі визначні педагоги як О. Бондар, Б. Ліхачов, М. Вейт, В. Бучківська, В. Сухомлинський, Н. Селі-
ванова, Д. Григор’єв, Л. Новікова та інші. Значний вплив на організацію виховної роботи
шкільного колективу мали новаторські ідеї Володимира Караковського. Володимир Абрамович Караковський – російський педагог, народний учитель СРСР, певний час був директором московської середньої школи № 825 (Центр Освіти № 825), де зараз працює на посаді заступника директора з науки. Він є засновником гуманної виховної системи сучасної школи. Виховання розглядається В.А. Караковським як керівництво розвитком особистості в соціумі, колективі, а виховна діяльність педагогічного колективу як діяльність, що забезпечує єдність соціалізації, виховання і самовиховання, розвитку і саморозвитку. |
Опис: | Артюх, Н. Виховна робота в шкільному колективі: новаторські ідеї В. А. Караковського / Н. Артюх // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 355-357 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6386 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|