DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6386

Назва: Виховна робота в шкільному колективі: новаторські ідеї В. А. Караковського
Автори: Артюх, Н.
Ключові слова: Караковський В. А.
педагогічні інновації
передовий педагогічний досвід
Проблемою здійснення виховної роботи в шкільному колективі займались такі ви- значні педагоги як О. Бондар, Б. Ліхачов, М. Вейт, В. Бучківська, В. Сухомлинський, Н. Селі- ванова, Д. Григор’єв, Л. Новікова та інші. Значний вплив на організацію виховної роботи шкільного колективу мали новаторські ідеї Володимира Караковського. Володимир Абрамович Караковський – російський педагог, народний учитель СРСР, певний час був директором московської середньої школи № 825 (Центр Освіти № 825), де зараз працює на посаді заступника директора з науки. Він є засновником гуманної виховної системи сучасної школи.
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Проблемою здійснення виховної роботи в шкільному колективі займались такі визначні педагоги як О. Бондар, Б. Ліхачов, М. Вейт, В. Бучківська, В. Сухомлинський, Н. Селі- ванова, Д. Григор’єв, Л. Новікова та інші. Значний вплив на організацію виховної роботи шкільного колективу мали новаторські ідеї Володимира Караковського. Володимир Абрамович Караковський – російський педагог, народний учитель СРСР, певний час був директором московської середньої школи № 825 (Центр Освіти № 825), де зараз працює на посаді заступника директора з науки. Він є засновником гуманної виховної системи сучасної школи. Виховання розглядається В.А. Караковським як керівництво розвитком особистості в соціумі, колективі, а виховна діяльність педагогічного колективу як діяльність, що забезпечує єдність соціалізації, виховання і самовиховання, розвитку і саморозвитку.
Опис: Артюх, Н. Виховна робота в шкільному колективі: новаторські ідеї В. А. Караковського / Н. Артюх // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 355-357
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6386
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
121.pdf157,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок