DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6383

Назва: Впровадження педагогічних ідей О. В. Погорєлова у розвиток шкільної геометрії
Автори: Тарасенко, М.
Ключові слова: Погорелов О. В.
математика в школі
викладання геометрії
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку суспільства стало зрозумілим, що вся система знань про світ, людину і суспільство має бути переглянута в напрямку повернення до цілісного знання єдиної картини світу. Учні мають усвідомити, що математика має своїм предметом цілком реальний матеріал, але, розглядаючи його, повністю відволікається від конкретного змісту і якісних особливостей. Учні мають зрозуміти, що можливість широких застосувань математики до досліджень реального світу ґрунтується саме на тому, що її взято з цього самого світу і вона виражає частину притаманних йому форм зв’язків і власне тільки тому взагалі може застосовуватись. Гідний внесок у розвиток математики, а особливо геометрії вніс видатний український учений – Олексій Васильо вич Погорєлов. Погорєлов Олексій Васильович (1919–2002 рр.) – радянський математик. Відомий фахівець у галузі опуклої і диференціальної геометрії, теорії диференціальних рівнянь і теорії оболонок, автор шкільного підручника геометрії, що став класикою й витримав 22 видання багатомільйонними тиражами на мовах народів СРСР. Метою даної статті є висвітлення педагогічних ідей О. В. Погорєлова в курсі шкільної геометрії.
Опис: Тарасенко, М. Впровадження педагогічних ідей О. В. Погорєлова у розвиток шкільної геометрії / М. Тарасенко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 347-349.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6383
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
119.pdf158,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок