|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6379
|
Назва: | Проблеми математичної освіти у педагогічній спадщині К. Ф. Лебединцева |
Автори: | Криворотько, Я. |
Ключові слова: | Лебединцев К.Ф. математика в школі викладання математики |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Останніми роками в шкільній математичній освіті відбулися певні позитивні зміни,
які можна вважати початком її реформування, але, поряд з тим, залишається низка не вирішених та актуальних для дослідження проблем. Зважаючи на те, що аналіз сучасної
системи освіти свідчить про необхідність пошуку нових підходів та відповідних шляхів
розвитку змісту, форми й методів викладання математики, процес теоретичного аналізу й узагальнення протиріч по-перше, не може вважатися завершеним, по-друге, накопичений досвід стане дуже корисним у подальшій розробці шляхів розвитку освіти. Математична освіта, як шкільна так і загальна середня, нині зазнає радикальних змін. Інтенсивні процеси її формування зумовлюють постійні пошуки трансформування системи і змісту освіти. Необхідність звернення до даної теми, до методико-математичного досвіду К. Ф. Лебединцева, зумовлена тим, що на той час головними були питання про створення різноманітних типів навчальних закладів, методів навчання з метою врахування і збереження схильностей молоді та реальних потреб суспільства, визначалися й обґрунтовувалися основні напрями науково-педагогічної діяльності вчених і чинники,
які впливали на становлення і розвиток їхніх педагогічних поглядів; розкривалися нові
сторінки діяльності, зокрема участь у реформі школи й шкільної математичної освіти. Серед визначних методистів-математиків кінця ХІХ – початку ХХ ст. можна виділити постать Костянтина Феофановича Лебединцева (1878-1925), талановитого вченого, педагога, організатора методико-математичної роботи в Україні, автора новаторських за своїм змістом підручників і задачників, експериментальних психолого-педагогічних досліджень, які й у нинішніх реаліях заслуговують на вивчення, узагальнення та критичне переосмислення. Ретельне вивчення появи педагогічної постаті К. Лебединцева дає можливість, виходячи із завдань сучасної системи виховання, забезпечити широке впровадження засобів математичної освіти у навчальних закладах. |
Опис: | Криворотько, Я. Проблеми математичної освіти у педагогічній спадщині К. Ф. Лебединцева / Я. Криворотько // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 336-339. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6379 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|