DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6379

Назва: Проблеми математичної освіти у педагогічній спадщині К. Ф. Лебединцева
Автори: Криворотько, Я.
Ключові слова: Лебединцев К.Ф.
математика в школі
викладання математики
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Останніми роками в шкільній математичній освіті відбулися певні позитивні зміни, які можна вважати початком її реформування, але, поряд з тим, залишається низка не вирішених та актуальних для дослідження проблем. Зважаючи на те, що аналіз сучасної системи освіти свідчить про необхідність пошуку нових підходів та відповідних шляхів розвитку змісту, форми й методів викладання математики, процес теоретичного аналізу й узагальнення протиріч по-перше, не може вважатися завершеним, по-друге, накопичений досвід стане дуже корисним у подальшій розробці шляхів розвитку освіти. Математична освіта, як шкільна так і загальна середня, нині зазнає радикальних змін. Інтенсивні процеси її формування зумовлюють постійні пошуки трансформування системи і змісту освіти. Необхідність звернення до даної теми, до методико-математичного досвіду К. Ф. Лебединцева, зумовлена тим, що на той час головними були питання про створення різноманітних типів навчальних закладів, методів навчання з метою врахування і збереження схильностей молоді та реальних потреб суспільства, визначалися й обґрунтовувалися основні напрями науково-педагогічної діяльності вчених і чинники, які впливали на становлення і розвиток їхніх педагогічних поглядів; розкривалися нові сторінки діяльності, зокрема участь у реформі школи й шкільної математичної освіти. Серед визначних методистів-математиків кінця ХІХ – початку ХХ ст. можна виділити постать Костянтина Феофановича Лебединцева (1878-1925), талановитого вченого, педагога, організатора методико-математичної роботи в Україні, автора новаторських за своїм змістом підручників і задачників, експериментальних психолого-педагогічних досліджень, які й у нинішніх реаліях заслуговують на вивчення, узагальнення та критичне переосмислення. Ретельне вивчення появи педагогічної постаті К. Лебединцева дає можливість, виходячи із завдань сучасної системи виховання, забезпечити широке впровадження засобів математичної освіти у навчальних закладах.
Опис: Криворотько, Я. Проблеми математичної освіти у педагогічній спадщині К. Ф. Лебединцева / Я. Криворотько // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 336-339.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6379
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
115.pdf162,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок